REKLAMA
Znaleziono 9104 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Archicom zaczął planować inwestycję na kupionej działce przy Karkonoskiejartykuł
Pokaż artykuł
Archicom zaczął planować inwestycję na kupionej działce przy Karkonoskiej
Wrocławski deweloper przygotowuje się do kolejnej inwestycji. 3 października zostało wszczęte postęp...
Wrocław: Nowe osiedle na Ołtaszynie będzie jednak większe. Deweloper kupił więcej ziemiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Nowe osiedle na Ołtaszynie będzie jednak większe. Deweloper kupił więcej ziemi
Prywatny inwestor zapłacił miastu prawie 2 mln zł netto za działkę przy ulicy Grota-Roweckiego pod b...
PLK S.A. podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
PLK S.A. podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 7 umów o wartości prawie 120 mln zł z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie modernizacja systemu sterowania ruchem pociągów w woj. wielkopolskim, mazowieckim, łódzkim, śląskim, opolskim, dolnośląskim i świętokrzyskim oraz podniesienie prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej do 250 km/h. Prace zostaną zrealizowane w latach 2024-2026.
[Rzeszów] Most Tadeusza Mazowieckiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Most Tadeusza Mazowieckiego
Rzeszów, Rzecha
Czerwona kartkaartykuł
Pokaż artykuł
Czerwona kartka
Wiele można przeczytać na temat działań, które powinniśmy podjąć przed zakupem mieszkania. A może ja...
Sprawniej koleją przez nowy most w Przemyśluartykuł
Pokaż artykuł
Sprawniej koleją przez nowy most w Przemyślu
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umożliwiły przejazd pociągów po drugiej nitce wybudowanego mostu kolejowego w Przemyślu. Nowa przeprawa zapewnia sprawny i bezpieczny ruch pociągów na trasie Kraków – Medyka. To efekt inwestycji zarządcy infrastruktury za blisko 67 mln zł netto, współfinansowanej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Chopin Officeinwestycja
Pokaż inwestycję
Chopin Office
Kraków, Śródmieście
Wrocław: Magistrat zmieni podejście do sprzedaży działek biurowych na Nowych Żernikach? Na razie ciągłe fiaskaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Magistrat zmieni podejście do sprzedaży działek biurowych na Nowych Żernikach? Na razie ciągłe fiaska
Urzędnicy nie mogą znaleźć chętnego na teren usługowy przy alei Architektów. Unieważnili już trzy pr...
Patodeweloperka? Gdzieżby...artykuł
Pokaż artykuł
Patodeweloperka? Gdzieżby...
Dzisiaj miałem przyjemność uczestniczyć w Pressummit 2023 organizowanym przez nowyadres.pl w Zakopanem. Wysłuchałem mniej lub bardziej interesujących debat, ale ta na temat "patodeweloperki" poruszyła mnie wyjątkowo. Nie jestem redaktorem, ale prowadząc investmap.pl od 17 lat pozwolę sobie na trochę prywaty i ten subiektywny komentarz. Przez godzinę dowiedziałem się, że odpowiedzialni za ten stan rzeczy są przede wszystkim aktywiści i politycy. I chociaż wcale nie uważam, że są bez winy, tworząc czasami nadmuchane teorie, czy złe prawo, to jednak deweloperzy budują mieszkania. Odpowiedzialny deweloper oczywiście, że kieruje się zyskiem, bo przecież jest odpowiedzialny także za firmę, za realizację inwestycji, za wynagrodzenia pracowników i podwykonawców, ale to nie wyklucza wrażliwości na sprawy istotne społecznie.
Wrocław: Scandi – na granicy Brochowa i Jagodna powstanie ponad 100 inteligentnych domów w skandynawskim stylu [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Scandi – na granicy Brochowa i Jagodna powstanie ponad 100 inteligentnych domów w skandynawskim stylu [WIZUALIZACJE]
Scandi Home reklamuje swoje przedsięwzięcie jako "największe osiedle inteligentnych domów we Wrocław...
Koszty najmu rosną w zawrotnym tempie, najwięcej we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Koszty najmu rosną w zawrotnym tempie, najwięcej we Wrocławiu
Z raportu Expandera i Rentier.io wynika, że w ciągu zaledwie 3 miesięcy wzrosły średnio o 15%, a w porównaniu z poziomem przed rokiem o 24%. Rekordzistą jest Wrocław, gdzie za najem trzeba zapłacić aż o 43% więcej niż przed rokiem. Główną przyczyną tych wzrostów jest ogromny popyt ze strony uchodźców. Na rynku najmu jest za mało mieszkań, aby go zaspokoić.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont kamienicy przy ul. Rejtana 1
Wrocław, Stare Miasto, Rejtana 1
Wrocław: Prawie 50 mln zł netto za grunt. Archicom rozbudowuje się na Krzykachartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Prawie 50 mln zł netto za grunt. Archicom rozbudowuje się na Krzykach
Wrocławski deweloper przymierzał się do zakupu niemal pięciohektarowej nieruchomości w południowej d...
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskim
PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na budowę pierwszego odcinka nowej linii kolejowej w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”. Tory pomiędzy Szczyrzycem a Tymbarkiem poprowadzone będą przez dwa tunele, wiadukty i mosty. Ta część nowego połączenia kolejowego w Małopolsce gotowa będzie w 2029 roku. Szacowany koszt budowy to ponad 2 mld zł netto, który sfinansowany będzie ze środków budżetowych. Modernizacja i budowa nowych torów skróci czasy przejazdu pociągami z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza.
REKLAMA